Този сайт използва “бисквитки” (cookies) и с продължаване на използването му Вие се съгласявате с Общи условия и Политика за бисквитки.

Доставка

Изпълнител по договора е фирма РЕДКÓ ООД със седалище и адрес на управление: Република България, гр. София, пк 1582, ж.к. Дружба 2, ул. Обиколна №7, регистрирана в Търговския регистър при Агенцията по вписванията с ЕИК 121106730, наричана по-нататък „Интернет магазин РЕДКО“ (ИмР) 

Клиент на ИмР може да бъде всяко юридическо и физическо лице, намиращо се на територията на Република България.Посочените цени не включват доставка. Към общата стойност на конкретната поръчка се добавя цената за доставка, изчислена на база действащите към момента на доставка тарифи на избраната от клиента куриерска фирма.

Заявяване на стока, експедиция и получаване на пратките

1. Изборът на представените в ИмР стоки се извършва по последователност и в съответствие със специализираната програма на електронния магазин.

2. Поръчки в ИмР може да се подават 24 часа в денонощието, но се обработват само в работно време - от понеделник до петък от 08.30 до 17.30ч.

3. В отговор на подадената поръчка, ИмР изпраща по електронен път потвърждение за получаването й, както и номер, генерирани автоматично от специализираната програма. 

4. В рамките на два работни дни ИмР изпраща съобщение на клиента за срока на доставка, съпроводено с проформа фактура, или се договоря друг вид плащане.

5. Срокът за доставка включва:

         Времето за потвърждаване на поръчката

         Времето за получаване на банковия превод

         Времето за подготовка на стоката за експедиция

         Времето за доставка от куриерската фирма

6. Поръчките се изпълняват по реда на тяхното постъпване.

7. Ако при плащане по банков път договорената по поръчката сума не постъпи в банковата сметка на ИмР до 5 работни дни, поръчката ще бъде анулирана.

8. След получаване на плащането по банков път, ИмР подготвя стоката и я предава на избрания от клиента спедитор.

9. Стоката се придружава от фактура, изпращана на клиента заедно с товарителницата от спедитора.

10. При получаване на пратката, клиентът е длъжен да провери съответствието на стоката с подадената поръчка. 

11. Стоката, поръчана в ИмР се доставя до клиента на територията на Република България чрез куриерските фирми Спиди АД и Еконт Експрес ООД.

12. При отсъствие на Клиента от адреса за доставка, спедиторът се свързва с Клиента и уговаря второ посещение или друг начин за предаване на пратката.

13. ИмР не носи отговорност за закъснения в доставката, причинени от неизпълнението на куриерските фирми по договора за транспортна услуга.

14. ИмР не носи отговорност за недоставяне на стоката или закъснение в доставката, причинено от грешно или неточно подаване на адреса за доставка от страна на Клиента.

15. Стандартен формуляр за упражняване право на отказ при online покупки:

Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП


СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ


До ...........................


/името на търговеца/


................................................................................


/адрес, ЕИК/


С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:


.......................................................... /описание на продукта/


Стоката е поръчана на ......................


Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/


.................................................................................../Име на потребителя/


Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/


 


...................                                                                             ..................................


/Дата/                                                                                 /Подпис на потребителя/


 


Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно.

14-дневният срок започва да тече от датата на:

  •   сключване на договора – при договор за услуги;
  •   приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача

В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.

Новини от Редко
Участие на РЕДКÓ в MACHTECH & INNOTECH EXPO - Интер Експо Център София

Участие на РЕДКÓ в MACHTECH & INNOTECH EXPO - Интер Експо Център София

Redco 31/08/2022 0
      Уважаеми клиенти и партньори,       Имамe удоволствието да Ви поканим да ни посетите на индустриалното изложение MachTech Innotech, което ще се ...
Виж повече
MILWAUKEE ден на отворените врати

MILWAUKEE ден на отворените врати

Redco 01/06/2022 0
Уважаеми клиенти, На 9.06 2022 г. ще организираме MILWAUKEE® денна отворените врати и ще Ви запознаем с най-новите продукти отголямата продуктова гама...
Виж повече
Система за управление на качеството

Система за управление на качеството

Redco 12/10/2021 0
 С удоволствие ви информирамe, че отново преминахме успешна сертификация на системата за управление на „РЕДКО“ ООД за съответствие с БДС EN ISO 9001:2...
Виж повече
Информация за работата на РЕДКО ООД в условията на пандемия от COVID-19

Информация за работата на РЕДКО ООД в условията на пандемия от COVID-19

Redco 27/04/2020 0
За РЕДКО ООД здравето и безопасността на всички служители, клиенти и партньори са основен приоритет. Бихме искали да Ви уверим, че въпреки неблагоприя...
Виж повече