Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ

1. Настоящите Общи условия определят принципите за сключване и изпълнение на договор за продажба на стоки чрез Интернет магазина, правата и задълженията на страните, условията за доставка и цялостното обслужване на клиента. 
Чрез Интернет магазина може да бъдат закупени само стоки с обявена в сайта цена. За останалите продукти е необходимо да се отправи запитване към съответното представителство на фирмата.

2. Страни по договора

2.1. Изпълнител по договора е фирма РЕДКÓ ООД със седалище и адрес на управление: Република България, гр. София, пк 1582, ж.к. Дружба 2, ул. Обиколна №7, регистрирана в Търговския регистър при Агенцията по вписванията с ЕИК 121106730, наричана по-нататък „Интернет магазин РЕДКО“ (ИмР) 
2.2. Клиент на ИмР може да бъде всяко юридическо и физическо лице.

3. Цени 

3.1.  Всички цени, обявени в ИмР са в български лева, с включен 20% ДДС. Посочените цени не включват доставка.
3.2 ИмР периодично актуализира гамата предлагани продукти, съответно технически параметри на стоките и техните цени. 
3.3. Заявена от клиента стока се доставя на цени, валидни при извършване на поръчката. 
3.4. Към общата стойност на конкретната поръчка се добавя цената за доставка, изчислена на база действащите към момента на доставка тарифи на избраната от клиента куриерска фирма. 
3.2.  Начини на плащане
-  Банков превод: 
Получател: Редко ООД
Уникредит Булбанк АД - клон Слатина
IBAN: BG76UNCR 9660 1048 456 404
BIC: UNCRBGSF
-  Наложен платеж - клиентът заплаща дължимата сума на куриера при доставка на стоката. 

4. Промени в поръчките

4.1.  Клиентът има право да нанесе промени в поръчката си в рамките на деня, в който е направена. За промяна може да се свържете с ИмР чрез контактната форма в Интернет страницата или чрез обаждане на посочен в нея телефонен номер.
4.2.  Ако промяната се извърши в следващ ден, ще бъде приета като нова заявка.
4.3.  В случай на продажба в рамките на промоция или разпродажба, изпълнението на поръчките се извършва по ред на подаване на заявките до изчерпване на наличностите или крайния срок, определени за тази форма на продажба.

5. Връщане на стока

5.1.  В съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП, клиентът има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 работни дни от датата на закупуването й. Предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката.
5.2. Клиентът трябва да изпрати имейл с кратко обяснение за причините, довели до това решение.  
5.3. При връщане на стоката, ИмР възстановява получените суми без неоправдано забавяне, като използва същото платежно средство, използвано от клиента при първоначалната трансакция.
5.4. ИмР възстановява сумите след обратно получаване на стоката. До момента на получаването й в ИмР, рискът от случайното й унищожаване или повреждане се носи изцяло от клиента.
5.5. Ако продуктите бъдат върнати в лошо състояние (стоките не трябва да са употребявани или повредени), ИмР може да откаже да ги получи обратно, като в този случай задържа платената сума и връща обратно стоката в срок от 3 работни дни за сметка на клиента.

6. Гаранционни условия, рекламация на продукти

6.1.  Гаранционният период, където е приложимо, се предоставя за всеки продукт поотделно и е отразен в неговата гаранционна карта.
6.2.  При повреда на оборудване в гаранционен срок или поява на несъответствие с декларираните параметри на някоя стока, ИмР е длъжен да я възстанови в нужния или първоначален вид. 
6.3.  Клиентът може да предяви рекламация, свързвайки се с ИмР на електронна поща  imr@redco.bg и да уговори място и условия за обслужване на оборудването 
6.4.  Срокът за разглеждане на рекламацията е 10 работни дни от датата на приемане на рекламираната стока от ИмР.
6.5.  Гаранцията не обхваща дефекти, причинени от:
    •     механична повреда в следствие на удар или проявена небрежност от страна на клиента.
    •     повреда с случай на форсмажорни обстоятелства като пожар, наводнение, природни бедствия и др.
    •     при опит за извършване на ремонт от неупълномощени лица 
    •     неправилна експлоатация, използване на неподходящо ел.захранване, ползване на некачествени консумативи.
6.6.  ИмР не носи отговорност за пропуснати ползи или други вреди, причинени на клиента по време на престоя на оборудването в сервиз.

7. Защита на личните данни Политика по поверителност

7.1. С подаване на заявка към ИмР, клиентът изразява съгласие за предоставяне на своите лични данни. Отговорността за подаване на неверни лични данни е изцяло на клиента. 
7.2. Личните данни, предоставяни от клиентите и отнасящи се към процеса на доставка чрез ИмР, се получават и обработват от РЕДКÓ ООД. Фирмата е регистриран Администратор на лични данни, Удоставерение №11977 / 17.06.2014г.
7.3. Поверените на фирмата лични данни се съхраняват и защитават съгласно принципите определени от действащите правни норми. 
7.4. РЕДКО ООД има право да използва информацията за предлагане на стоки и услуги, за рекламни кампании, поздравления, за статистически и други цели, освен в случай на изрично несъгласие на клиента, изпратено на имейл адрес: imr@redco.bg